Thursday, February 14, 2008

Love is...

Malumunuz bugun sevgiden cok tuketim bayramina donusen14 Subat Sevgililer Gunu, nam-i diger St. Valentine's... Ama olsun.. yolu sevgiden gecen herkes icin gene de ozel bir gun hissi veriyor, vermeli, verecek!! :D (nasil bir baslangictir bu??)

Ben de hani gunun anlam ve onemini vurgulamak icin, Ilker'in cok sevdigi ama benim nedense hep usendigim Besamel soslu Tavuklu Krep hazirliim dedim..

Evet, beyimiz daha eve gelmedi, ben de hemen arada derede demin mutfaktaki saskinligimi ve "Vay bee... sevgiyle yapilan yemek bu olsa gerek" dedirten olayi yazayim dedim :)

Krep karisimini hazirlamak icin, bir kaba unu ve yumurtalari kirdigimda, sutu eklemeden once soyle bir manzarayla karsi karsiya kaldim :D



Bunu paylasmadan edemedim :) Hic bir ozel caba harcamadan, yumurtalar unun uzerinde boyle bir gulumseyen surat ciziverdiler :))))



Sevdiceginiz ve sizin butun Sevgililer Gunleri kutlu olsun ;)

1 comment:

Sweety said...

aaaaa cok guzeeeell :D cokta sirinmis bir gozu buyuk bir gozu kucuk cizgifilm karakteri gibi. sirin bir ask sizinki besamel sosunuz oyle dedi :D sevgiyle kal canimcim