Tuesday, July 6, 2010

Hello Nigeria! That's my motherland!

Lagos, 1977


Yukarıdaki resimde ben neredeyim???

Soldaki Annem, sağdaki ise annemlerin Endonezyalı arkadaşlarının kızı (öyle dendi)

Peki ben neredeyim?


Annemin karnında :))))


İşte bu hafta tohumlarımın atıldığı yere, Nijerya'ya gidiyorum... Gerçekten de toprak mı çekiyor acaba?


O kadar çok hikaye var ki kulağımda :) Yoruba'ları, İgbo'ları, Hausa'ları daha gitmeden biliyorum: ) Ah, bir de doğum yerim Lagos olaydı, göbüşüm dışa dönük kesilmiş olaydı :)

(Valla şaka yapmıyorum! 7 ay annemin karnında zaten oradaymışım, e bir iki ay daha kalsaymışız da benim de doğum yerim Lagos olaymış, tam Afrikalı olurdum işte)


Heyecanlıyım anlayacağınız... Hem iş için, hem de Nijerya'ya gidiyor olduğum için...


İzlenimlerimi yazana kadar Dr.Alban'la idare edelim hep beraber: Hello Africa! ;





2 comments:

Damla T. said...

Uzun uzuuun bir aradan sonra Brüksel Lahanası'nın güncellendiğini görmek süper oldu... Heyecanla açtım. Çok şeker bir yazı olmuş :)Dönüşte bol bol anlat bize bakalım!

Gizem said...

Is icin mi kuzum?