Saturday, December 31, 2011

2011'in son gunleri: Upstate New York

Gene bir Ayped'den yazi yazma denemesine giristim, hadi bakalim hayirlisi :-/

 Ayagimin tozuyla (7 saatlik bir araba yolculugunun sonunda!!), 2011'in son gunlerinde kesfettigimiz guzeller guzeli eyaltimizden bahsetmek istedim azcik :))

Vermont ve New York eyaletinin kuzeyi icin sonbaharda muhtesem guzellikte olduklari soylenir. Evet, sonbaharin renkleri coktan bizi terketmis olsa da ben gene de Upstate New York'un sundugu yol manzarasindan son derece memnun kaldim. O kadar cok memnun kalim ki, seneye Ekim ayinda bol yurumeli, oksijen solumali, yaprak toplamali bir gezi bile tasarliorum kafacigimda :D

Bu arada, cocuklugumuzun mutlu ressami BoB Amca resimlerine ilhami kesin Buralardan topluyordu !!

Neyse, hikayenin devami seneye kaldi sanirim ;)

Simdilik Herkesin Yeni Yilini Kutlar, kucuklerimin gozlerinden, buyuklerimin ellerinden.....

Yok bu Olmadi... Efendim, 2012 herkes icin 2011'den cok cok cok daha guzel gecmesini dilerim !

 MUTLU YILLAR !


Giderken yolun 1/3'ini  Kuzey Metrosuyla yaptık (yani tren işte). Hudson Nehrine sıfır giden bu hat baya bir keyifliydi :)

Upstate New York

Interstate North 87, teee Montreal'a kadar giden yol :)


Poughkeepsie'ye yaklaşırken, Hudson Nehrine sıfır tren yolculuğumuz

New York, Vermont ve Kanada sınırları arasına sıkışan donmuş bir Champlain Gölü

2 comments:

Murat said...

Fotoğrafı görünce, aklıma Friends'in 'The One with the Girl from Poughkeepsie' bölümü geldi. Tren camından görülen kız (the girl) eski büyükelçi kızı Yasemin Baytok'tur.

Asli A. said...

İnternetten seyretmeye çalıştım ama hiç bir yerden erişemedim o bölüme :-(