Monday, September 17, 2007

Canım çok sıkkın

Bir Of çeksem şu karşıki dağlara

Of Oooooof!!

(dağ bile yok ayol!! çeksem çeksem ofumu ancak karşıki gölete çekerim!!)

Rahatladım mı? Hayır :(

Gene bu okul işi çok canımı sıktı ...

Master başvurum eksik belge gerekçesiyle geri döndü, seneye gene gelin diyorlar bir de.. eksik belge dedikleri de... hay allahım bozmicam ağzımı bozmicam işte... töbe töbe... eksik belge benim zaten veremeyeceğim belgeler olması da çok ilginç, yani durumum itibarıyla sunamayacağım belgeler, mesela son çalıştığınız yerlerden çalıştığınıza dair belge (öhö öhö!! Ulan 3 senede 4 fraklı yere taşındık durduk, ne çalışması be adam diyesim gelio, ki dedim de ama bak hala cevap veren yok bana!!)

Bu cevap verme olayı da bir enteresanmış, ararsın telefonla bir kere direk azar yersin bi güzel.. Aaa telefonla aramakta neymiş, mail atsaymışım ya diye... e peki öyle olsun... Mail atarsın, tık yok.. e gene bir arasın, bir kere daha azarlanırsın (sus aslı sus.. sinirlenme, herşeye rağmen işinin hallolmasını istiyorsan köprüleri yakma.. gülümse, şirinlik yap :P maymuna dön!!!)
Bu sefer peki tamam dersin, mailimi ele alıp değerlendirdiklerinde bana cvp yazarlar veya ararlar ne de olsa dersin (çok mu iyimserim anlamıyorum??) Bir bakarsın aradan bir hafta geçmiş, e çoktan bir cevap gelmeliydi, olumlu ya da olumsuz, iş ahlakı vs dersin, en azından aldım mailinizi dosyanızı incelyorum gbi bir cvp beklersin... Ama yok, cvp mvp yok, e ama aramiim da napiim derken, gene ararsın tabii ki... "Aradığınız kişi, telefonla görüşme yapmıyor" gibi salak bir cevap alırsın bu sefer de... O zaman bir randevu alayım ben dersin, lütfen çok acil ve önemli olduğunu da şu şu sebepten dolayı yazarsanız çok sevinirim dersiniz.. telefondaki kişi randevuları ben vermiyorum ben sadece randevu istediğinizi kendisine ileticem der.. kala kalırsınız.. bana mail ile kısa bi cvp bile vermeyen mi randevu verecek en kısa zamada bana?? Hadi bakalım.. ben gene iyi niyetimi bozmayayım, işi çoktur (nasıl da anlayışlıyım aman aman) ne de olsa akşam 4'e kadar çok çalışıyorlar, yazık...

OOOoooof ooooof çekesim geldi bir kere daha!!

Ben anladım, sanırım çok zorlandım bunu anlayana kadar (?!) Ne de olsa burası belçika, hak hukuk ülkesi, benim hakkım da güme gitmez ya, sonuna kadar korunur ve kollanır herkesin hakkı dimi burada.. E o yüzden, baştan savılıyorum gibi bir hisse kapılmadım... Kayıtlar bitecek, dersler başlicak, yok canım, eninde sonunda bana tam zamanında cvp verirler dimi..? Yoksa vermezler mi? burası hak hukuk ülkesi değil mi? Hakkımı sonuna kadar ararken ben mi kayboldum yoksa bir yerlerde???

Canım çok sıkkın çoooooooooooooook... haykıracağım şimdi!!!!!!



3 comments:

gizempideci said...

Agiz tadiyla of da cektirme bunlar, golete of mu cekilir?
Cok guldum cooooookkk!

Aglanacak halimize Gizem

Sweety said...

aslıcıım yaaa offff kı ne offff. allah sabır versın vallahı. belcıkada sanırım bızım pek anlamadıgımız ve anlayamayacagımız kurallar vs var. kolay gelsın vallahı adamı canından bezdırırler okulunuzda sızın olsun ulkenızde dersın sonunda :D optum canımcım...

Asli A. said...

Of ki ne Of >:(
Karsiki goletlere of yani!!

Komsum, caya gelecem haberin olsun :)

Ece'cim, nasil imreniyorum sana su an varya. Evet hem okul, hem de TURKIYE icin!! Opuyorum kocaman :)