Wednesday, September 3, 2008

Lahana Tursusu


Valla lahana kompostosu mu deseeem yoksa tursusu mu oldum desem bilemiyorum ama Ankara'nin bu guzel sicaginda mayıstıkca mayıstım, metabolizmam yavasladıkca yavasladı ve gene bir akdeniz esintisi ve tabiri caiz ise bir "Dolce Vita"dir aldi basini gidiyor :)


Tek eksigimiz masmavi bir deniz... Olacak o da, olacak, kuresel isinma ile o da olacak pek yakinda :P


Butun bu keyfin belki de sebebi baba evinin sicakligi ve tembelligi (ihihihi) ve ustune bir de abimlerin gelmesi olabilir... Pek bir iyi geldi valla, anneme ve babama sarilmak, yegenimin bidi bidi konusmasini dinlemek...

Bak iste, artik Bruksel Lahanasi olmaktan da ciktik iste.

Bundan sonra hep bir Ankara havasi esecek yazdiklarimda..

Yeni bir blog da açmak istiyor canim ama bir turlu isim bulamadim, ah bir de su yesilden baska bir renk istiyorum, 3 sene hep ayni kaldi burasi..

Yenilik zamani geldi, dimi?


Var ise bir fikri olan, bir adım one gele :)

2 comments:

Haydins said...

Bende bekliyordum Ankara'ya gidince isim ayni mi kalacak ne olacak diye..Lahana Tursusu he :)

Benim fikrim yoktur isim konusunda..Sen en superini bulursun yine eminim..
Turkuaz ve bej ya da kahve rengine takmis durumdayim bu ara cok uyumlu geliyor bana..

Anonymous said...

Degisken yap benimki gibi, moduna gore degistiriver rengini.
ismine gelince... ben buldum da sen begenmedin.