Friday, August 29, 2008

One Way Ticket


Tek gidis.

Sevgili eskitir gibi biz de ulke/sehir eskitiyoruz valla.

Burasi da eskidi.. hadi bakalim yeni ask maceramiz Ankara icin yelken acalim.


Her zamanki gibi her alandaki "surrealist" yaklasimini da gitmeden bana bir kere daha hatirlatti ya su Belcika !?

Simdilik ayrilik acisi cekmiyorum, bir sure de cekmeyecegim sanirim ;)

Dur bakalim, iki gun sonra aglayarak "Ben Brukselimi ozledim" diye dert yanarsam da sasirmayin bence. İnsanoglu pek bir degiskendir caaanim :P

Kalin salicakla

5 comments:

Anonymous said...

:(

Yesim said...

Oslicesss seni,gene gel yaaa....

Sweety said...

aslicim vedalasamadik bile ne yazikki :(( kendine coook iyi bak. umarim hersey guzel gider. Ankaraya gelirsem mutlaka arayacagim kendine cok iyi bak :(

Anonymous said...

Aslı'sız Bruksel nasıl olacak? Dusunemiyorum, dusunmek istemiyorum :( Kiminle kek pasta yapıcam ben?

Asli A. said...

Ben de sizi cok ozliciim kizlar :(