Sunday, November 27, 2011

New York'ta bir Brukselli :))

Bruksellahanasinin ve Bruksel'de azcik da olsun vakit geciren herkesin, sadece yagmurdan illallah dediginde degil, bayilarak da gunun her saatinde ugradigi ekmekcisi/kruvasancisi/cay evi/sohbet mekani/sicak cikolatacisi/nutellali ekmekcisi.... LE PAIN QUOTIDIEN, adeta New York sosyetesinin gozde mekani haline gelmis durumda !!!

Dedim ya, her yer tadinik... Duydugumuz kadariyla sadece bizim mahalledeki Le Pain Quotidien'i isleten degil, New York'taki butun subelerini de Turkler isletiyormus :))




Not: Burada da noel sarkilari caliyor surekli!!!!!! Ciyaaaaak!!



Mobil yazi ikiiii - Ben bu isi kaptim bebegim :P

2 comments:

www.macerakitabim.com said...

Buralarda da var Le pain Quatidien ama orada olmak istedim şimdi:))) Gerçi komik ama Le pain Quatidien'le tanışmam New York'ta olmuştu. Fotoğraf sıcacık, insanın içini ısıtıyor. Kitap, çay, tatlı...Daha ne olsun! Çoook keyif diliyorum
Sevgiler

Asli A. said...

Benim için ya Nutellalı ekmek ve sohbet ya da resimdeki kombinasyon anlamına gelen bir yer Le Pain Quotidien aslında :)
Blogunda gezindim ben de biraz, not alıyorum köşeye, çok ilginç geldi :)
Sevgiler