Thursday, March 14, 2013

2013, ilk çeyrek

2013 çok hızlı başlamıştı ya hani? Allah'tan dualarım azcık kabul oldu da bir süreliğine frene basabildim.. Şu dönem en azından biraz rölantide geçti hayat :)

Sene başındaki ben ve şu Mart ortasındaki ben gene çok farklı iki ben oldu. İnsan bu kadar çabuk fikir değiştirebilir mi gerçekten de? O kadar inanarak bir sürü cesur ve yeni kararlar alma aşamasındaydım ki, hoooop dünya tersine mi döndü anlamadım ve birden gene her şeyi sorgularken buluverdim kendimi!

Böyle çok şey anlatıyor gibiyim ama bir yandan da hiçbir şey anlatmadığımın farkındayım.
Bırakın azıcık da böyle olsun.. Deneme aşamasındayım, bakalım ne kadar dayanabileceğim bu "kısıtlı paylaşım" dönemime ? :P

Neyse, ne diyordum ben? Ha sustum, sustum şimdi niye yazıyorum eğer bir şey paylaşmayacaksam di mi?

Bikozz: .... Ta taaaaaa!!! Sonunda benim de kendime ait bir bilgisayarım oldu ve açılışını Bloga hemen yazı yazarak yapmak istedim. Bunun altını çizmek istiyorum, Facebook'tan değil!! Hayıııır!!! Açılışı Brüksellahanasından yapmak istedim!!!

Heyecanla oturdum işte güzel klavyemin başına :)  O yüzden öyle üzerinde çok düşündüğüm, mutlaka paylaşmak istediğim bir konu, mekan, macera yok maalesef... İdare ediverin artık. Zaten bakıyorum da etrafıma, eskiden beri takip ettiğim blogcular da yavaş yavaş dükkanı kapıyor :( Üzülüyorum bu işe. Kendime de kızıyorum, neden aynı şevkle yazamıyorsun artık diye. Sosyal medya mı bu hale getirdi bizi? Çok mu fazla paylaşım içindeyiz, o yüzden mi biraz daha uzun zaman ve çaba isteyen blog yazıları öncelikler listemizde artık 2inci hatta en son sıralara atılıyor ? Zaten yeteri kadar canlı paylaşım yapıyoruz, buraya da ekstradan iki satır yazacak enerjimiz mi kalmıyor yoksa? Neyse.. ben bile bilemiyorum, ki her konuda bir fikrim vardır !

Aaa Buldum! Koyunun olmadığı yerde keçiye Abdurrahman çelebi derleşmiş ya hani, ben de o misal, birazdan Windows 8 hakkında ilk izlenimlerimi paylaşayım bari :D

 Gözüklerimi takayım da kendimi azcık ciddiye alayım.. öhöm öhöm :P

 

1 comment:

Anonymous said...

merhaba aslı hanım. bloğunuz ve yazılarınız çok güzel. akıcı ve kolay okunuyorlar. sanki sohbet tadında. duygularınızı çok güzel ifade ediyorsunuz gerçekten. umarım devam edersiniz yazmaya.