Saturday, January 26, 2008

Raki - Balik.. Nerede roka ? :))

Ozcan Deniz'in bu yaza damgasini vuran bu yukaridaki sarkisini sanirim hepimiz en az bir kere olsun duymusuzdur.. Evet, biz de aynen yukaridaki nakarati soyleyerek kendimize bir raki-balik ziyafeti yapmak icin ( arkadasimizin dogum gununu bahane etik desek dogru olacak :P) cumbul cemaat Sablon'daki Taka restoraninda bulduk kendimiz :)


Iki senedir raki-balik asermelerimizi toplasan bir cocuk getirmistik simdiye kadar dunyaya :P Halbuki kac kere gecmisizdir Taka restoraninin onunden ama hicbirimizin aklina Bruksel'de raki-balik veeee fasil olabilecegi gelmedigi icin hic ustumuze alinmadan hep yolumuza devam ettik.. ama artik bu hasret bitti!!! Ey Bruksel'de yasayan vatandas! Senin de canin bir "donulmez aksamin ufkunda" 'yi soylerken raki bardagini tokusturup nefis bir levrek/cipura yemek isterse, bil ki cok yakininda-hemencecik Sablon'da, Taka senin derdine derman olacaktir :)))


Valla dogum gunu bahane raki-balik sahane oldu resmen bu gece :). Gercekten de cok ama cok uzun zamandir kendimi bu kadar memleketten uzak ama bi o kadar da yakin hissetmemistim.. Piyanist-santor arkadasa eslik ederken o kadar garip duygular icindeydim ki, tuylerim diken diken oldu...

Bir de uzun zamandir " bir dugun olsa da iki gobek atsak" diyordum hep.. o da bu geceye kismetmis :P Ne yalan soyleyeyim... ben bu aksam bruksel'de degildim.. Ankara'da bir balikcidaydim sevdiklerimle beraber.. eski gunlerdeki gibi kadehlerimizi tokusturduk. Herkes bir agizdan konusuyor ama hepimiz birbirimizi duyuyorduk :) Isin asli ben bu gece pek bir efkarlandim, pek bir keyiflendim icten icten.. Icimin kipir kipir oldugunu, yuregimin pit pit attigini hissetim her yudumda, her lokmada ve her notada :)




***

Devami muhakkak gelir. Su an cok uykum var :)


6 comments:

Burcu Demirel said...

Inanmiyoruuum! uzun zamandir beklenen olay, bir turk balikcisi..wallahi haberim yoktu, super!

Gizem said...
This comment has been removed by the author.
Yesim said...

Süpermiş yaaa, ben de kıskandım :)

Cihan said...

Agzimizin sulari akti yaziyi okurken :) Bruksel'de en cok ozledigim sey soyle mezeli rokali bir balik sofrasiydi. Bizi de gotur Asli :)

Asli A. said...

Tamadir, en kisa zamanda DHW Belgium subesi olarak raki-balik organizasyonu yapilacak :)

Sweety said...

evet ya bir kızlar matinası yapalım süper olur :D bilmiordum bu restoranı iyi oldu öğrenmek :D