Thursday, May 28, 2009

2 final, 1 teslim, 1 mock conference...


Bugün benim için "yataktan çıkmasaydım keşke" dediğim günlerden biri oldu resmen...

Başlıkta yazdıklarımın yarısı bitti, bir o kadarı da yarına kaldı.

1 final ve bir "deneme konferans çevirisi" yarın gözlerimden öper (öss'ye hazırlanan gençler gibi hissetim şu deneme kelimesiyle)

Bir de hava muhalefetiyle karşılaştım ki, o da günümü iyice rezil etti!

Dondum, evet resmen dondum ben bugün.. ayaklarım buz kesildi. Yooo, valla sandalet giymemiştim! 22 derecelik havaya uygun çorapsız giydiğim babetler vardı ayağımda...

Bu kadarla da yetinmedi hava, sağ gösterip sol çaktı öğle yemeğinde birde... nasıl olsa güneş var, iliklerimiz ısınır dedik terasta oturduk ama nafile... güneş yüzünü göstermediği gibi, bir de üstüne bizimle dalga geçer gibi kafamıza yağmur damlalarını bıraktı...

" arkası gelmez dertlerimin, feshüpanallah" şarkısını dinliim ben bari :D

3 comments:

Anonymous said...

merhaba Asli, bloguma biraktigin nazik yorum icin tesekkur ederim. Blogun cok keyifli... final ve ceviride kolayliklar diliyorum.

1.5 Gizem said...

Mock devam mi hala? ne uzunmus su konferans

Asli A. said...

mock değil ama okulun bitişine bir ay kaldi biiiiiiiiiiiiir!!!!
panik,stress,delirme üçlüsünün pençesine düştüm!! kurtulunca haber edicem.. sen zaten hep aklimdasin, aricam seni (bu gidişle bebişin birinci doğum gününde aricam ya, du bakalim!!)