Monday, May 4, 2009

Hatırlatma: Hıdırellez !

Geçen seneki yazımda Hıdırezellez hakkında uzun uzun yazmıştım...

Geleneği bozmadan bu sene de hatırlatma amaçlı bir yazı olsun istedim.

Yarın Akşam, yani 5 Mayıs gecesi bahçedeki güllerin ya da evdeki balkon çiçeklerinin altına dileklerimizi karalayıp koymayı unutmayalım sakın...

Umutlar ve dilekler ertelenemez bence :) Onlar da olmasa bizi bu hayata ne bağlar ki başka ? (tam arabesk tadinda oldu bu cümle :P)


Dur bakalım, baharın müjdeleyicisi olan Hıdırellez belki 6 Mayıs'ta gerçekten baharı da getirir beraberinde.

Olmuyor yani, bahar geldi gelecek diye bekliyoruz, tık yok... Odtü'nün Bahar Şenlikleri, Bilkent'in May Festi başlayacak hala yağmur, hala kara bulutlar var tepemizde :(

Brüksel'deki arkadaşlar da hava atıyor biz parmak arası terlikleri giydik bile nanaaay diye... Valla gıcık oldum...

Bizim ne günahımız var? Hala kalın ceket, hatta bazen manto bile giyiyoruz yahu şu mayıs ayında Ankara'da !!! Brüksel günlerinden farksız hala çantada şemsiyeyle çıkıyorum evden her gün :(



Foto kaynak.

1 comment:

Gzm said...

BEn var ya neler cizerim, yazarim, boyarim o cicklerin agaclarin altina. heyecanlandim simdi