Tuesday, March 18, 2008

Love story- K750i

Iki haftadir blogumdaki kendi cekmis oldugum butun resimlerin bas kahramani sevgili cep telefonumun kamerasi bozuldu!! Iki haftadir eli ayagi kesilmis hissediyorum :(

Biliyorum, cok fuzuli seyler bunlar ama insan bir kere alisinca fena bagimlisi oluyor. Butun hunerlerini benimseyip, habire hava atiyordum ben de zaten, olacagi buydu. Kendi kendime nazarim degdi sonunda :P

Neyse, gecen hafta verdim artik tamire, Allah'tan hala garanti kapsamindaydi yoksa yanmistim . Tabii lafi gelmisken bir de buradan Vandenborre'a bir selamimi iletiyim ben- simdiye kadar butun satis sonrasi musteri iliskilerinde benden 10/10 aldilar, afferim valla!! :) ( tik tik tik - tahtaya da vurduk aman nazar degirmeyelim biz gene ! )


Iste boyle cep telefonsuz kaldigim icin gozume takilan seyleri cekemiyor ve bahsedemiyorum da blogda (nasil da guzel bahane yarattim iki dakkada ;) - suna tembelsin su son gunlerde diyemedim ya, afferim bana :P)

Simdi ben bir de yuzsuzlesip kendimce cep telefonu piyasa arastirmasina da ciktim ama bundan tabi ilgili makamlarin haberi yok, olmasin da zaten :P. Daha onemli bir Smartphone alisverisleri var Ilker'in onumuzdeki donemde, benimki de eksik olsun, acelem de yok, e zaten cok memnunum hala K750i'mden.. ama iste yeni modeller de pek guzelmis.. napiim gozum kaldi yahuu :o)

Bir de kardesim ben SonyEricsson'cuyum bunu daha da iyi anladim :) Her ne kadar Nokia N82 ve N95 cook guzel telefonlar olsa da.. Sony derim, Ericsson derim baska da bisi demem :P Su sagdaki, soldaki bir de gene Kserisinin yenileri de merakimi uyandirdi ama.. Ne yalan soyliiim K750i'cigimi degistirmem valla hicbiriyle ama.. Sadakat bu olsa gerek :P


Reklamlardan devam edelim gene, Cnet'in urun siralamasina bakin sizde gorun, 3senelik bir model olmasina ragmen K750i hala 4. sirada :)

Masallah, masallah ;)

SonyEricsson'dan hediyemi bekliyorum, yetkililere duyurulur :P (5MP'lik bir model olsa sevinirim :P)

1 comment:

Anonymous said...

cik cik cik, bunlar desperate housewife konusmalari degil. Hooop degis ton ton.
Sony bisey, NokiaZ, bisey45. Nen var kuzum?