Monday, March 31, 2008

Persepolis




Fazla soze gerek yok aslinda... Seyredilmeli muhakkak!!

Bol bol tuylerim diken diken oldu, gozlerim doldu ve gulerken dusune durdum... Halimize sukretmeli miyiz yoksa oturup aglamali miyiz diye dusunup durdum butun film boyunca.

Bir ara, Ilker'e "Anya yi Konya yi anlamak icin gercekten de yasamak isterdim Tahran'da" derken buluverdim kendimi.. Hala anlayamadigimi varsayarak!

Benim gibi anlayamanlar icin kisa donemli 'yasayalim-gorelim' turlari duzenlemek gerek bence. Aklimiz basimiza gelir mi ki o zaman? Yoksa gene normale donunce herseyi unuttup, kisa gunun kari mentalitesiyle hayatimiza devam eder miyiz??

3 comments:

Sweety said...

Aslicim mutlaka seyredecegim cok merak ettim... sevgiler

Anonymous said...

Iki arkadasim kizi bana benzetmis, nerem benziyor anlamadim. Benziyor mu sence?

Asli A. said...

benziyecekse eger, merakli hali benziyor derim :)